Showing posts with label South Africa. Show all posts
Showing posts with label South Africa. Show all posts

Thursday, November 18, 2010

South Africa

No. 283

No. 284

Salam semua...wah lama sungguh Qies tak bersiaran...maklum ler sejak balik ni busy giler2 pastu tenet pun tak de..so bila sekali sekala ada tenet kena buat entry sebanyak yang bole so nanti bole auto publish aje...jadi laa dari tak de kan... so layan laa ye, disebabkan payah nak update Qies tak dan nak merujuk kepada Tuk Wi..korang pandai2 laa cari ye....zassss

Monday, May 3, 2010

South Africa

No. 194

Fm pertama dari South Africa..yeah akhirnye berjaya gak dapat fm ni...thanks Sandy. Tahun nie SA menjadi tuan rumah bagi World Cup, ewah2 sejak bila lak Qies amik tau hal2 bola nie..yang terrer bab bola ni si Lyza ajer setau Qies hehee..tp sejak dapat fm nie automatik lak jadi perihatin ngan world cup walaupun Qies tak penah nak paham pasal bola hahaha...kira sekarang ni ada ler celik mata sikit...Lyza jangan mare Qies sebut nama eik..ahaks..

Wah semakin menghampiri angka 200 cayoik2..tapi still tak leh lawan ngan otai2 cam Kak Syam, Kak Her, Opie dan Lyza ler jauh ketinggalan lagi Qies nie..kena usaha lebih sikit..insyallah...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...