Monday, June 15, 2009

Tu Diaaaaaaaaa

fm US, Penang & Bukit Merah

Last week aku follow asben ke Penang dan Bukit merah bawak student, rombongan cik keah ke utara. Seronok sakan soping fm tengok tu sampai seplastik aku borong fm penang dan bukit merah, untuk sapa lagi kalo bukan tuk geng forum tak sah kalo tak beli lagipun aku pun tumpang sekaki gak .....

On the way balik dari Bukit Merah berhenti di Petronas Gombak, mujur ler sempat call adik masa kat R&R Tapah ajak jumpa kat Gombak nak collect fm yang kirim time adik g Los Angelas ari tu, syoik giler mana taknye 27 ketul dlm plastik tu Los Angelas 14 ketul, California 6 ketul then Hollywood 7 ketul, mabuk fm dah aku hahaha....bebudak forem dah tak sabar2 tunggu fm US ni..

peti ais pintu atas

Nilah hasilnye mengumpul fm dari bulan March 2009....hampir penuh dah pintu atas tu..hampir mencapai 60 ketul dah tu....kalo penuh peti ais ni kena tukar ler cari peti ais yang besor lagi kan, idak mana aku nak letak fm2 aku ni semua eik...eermmmm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...